Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2017 22:14 - Реклама за отвъдното
Автор: papurov Категория: Забавление   
Прочетен: 785 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз съм човек мразещ рекламите - е, че какво, ще кажете - то кой ли пък ги обича... освен тези дето се хранят от тях естествено. Даже се говори, че това бил много печеливш бизнес. Чудя се, как може един носещ раздразнение и досада на повечето хора бизнес да бъде толкова печеливш? Ами нали бизнеса трябва да създава продукти нужни и радващи потребителя. Как се получава така, че потребителя плаща и то пре скъпо за нещо което не харесва - рекламата? Трика е прост, на производителя на реклами плаща друг производител който се нуждае от реклама за да продаде своя продукт. На него рекламата му е нужна, но не и на крайния потребител който в края на краищата плаща за рекламата чрез цената на стоката която купува. Но възниква още един парадокс - как така рекламате които болшинството хора не харесват, ги карат да купуват представен от тях - нехаресваните, досадните, дразнещите... продукт? Психологията на човека била такава, като му се набие нещо в главата и няма излизане докато не го пипне това нещо. Та отива в магазина и гледа продукта "Х", набит в главата му от повтаряща се седмица на всеки половин час тъпа реклама. Казва си - ще го купя това нещо, или нищо не си казва, просто го купува. Това е като политиците, анализаторите, социолозите и тем подобни, които всеки ден ни тъпчат главите от телевизии, радиа, вестници... с глупости и небивалици. Дразнят ни, досаждат ни, но на края половината от нас отиват и гласуват за някой от тях. И защо го правим? - Защото след постоянното приказване за нещо, колкото и чуждо да ни е, накрая приемаме, че това е света и живата от които сме част. А тези които упорито отказват да го приемат, започват в един момент още по-упорито да се чудят - аз ли съм откачен, или света е полудял? За тези политици и полит анлизатори, всички плащаме и то много повече отколкото за рекламите, само механизма по който ни скубят е доста по-сложен. Аз лично не желая да живея в такъв свят, в който да плащам за продукти които не харесвам, но има ли друг свят? А дали е възможно да го направим?

Конкретен повод за този ми размисъл открих в пощенската си кутия преди малко.
Рееклама "три в едно", "с един куршум три заека":
- Продукт номер 1 - помага да откажем тютюнопушенето, и аз понеже искам да го откажа се зачетох, хей така да разбера що за чудо е това... и ето какво прочетох:
"Знаеше ли, че смъртоносната доза никотин е 0,9mg/kg ? Това значи, че за човек, тежащ 70 kg 63 mg са вече смъртоносни! А това пък означава, че ежедневно ти внасяш в организма си многократно по-голяма от тази доза!"
Опааа, значи аз вече съм умрял... при това отдавна. Първо се подразних, после ми стана смешно, накрая ми стана никакво. Е продукта няма да го купя, аз съм с обратна психология и наистина рекламите не ми действат.
- Продукт номер две - как да отслабнете без диети и промяна начина си на живот...
Тук спрях да чета, защото си отговорих как - никак. 
Рекламата "три в едно", за третия продукт направо кърти мивки... буквално
- Как можеш да получиш 300% възбуда? - Лесно!
Лесно! Да речем, че е вярно, ами после? Те на някои хора на моята възраст сърцата им не издържат и 100% възбуда... Изтрих бързо рекламното съобщение - тези явно искат да ме убият... Въпреки, че дали пък да не пробвам?...Та аз всеки ден в продължение на над 30 години приемам превишаваща смъртната доза никотин и все още съм жив, та една 300% възбуда ли ще ме убие!



Гласувай:
6



Следващ постинг

1. zaw12929 - Реклама- покана да купиш нещо, от ...
09.02.2017 00:45
Реклама- покана да купиш нещо, от което нямаш нужда, а и то не става за нищи и добре, че нямаш с какво дао платиш
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: papurov
Категория: Забавление
Прочетен: 33226
Постинги: 7
Коментари: 26
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930